شمارنده های اجاره ماشین
نوشته شده توسط : سفرآلامو

شمارنده های اجاره ماشین این هفته مردم از سراسراجاره ماشین در انزلی کشور و جهان به نقاط مختلف ایالات متحده از کل خورشید گرفتگی در ساحل به ساحل در ۲۱ آگوست سفر کردند.

این زمان ۹۹ سال از زمان آخرین خورشیدگرفتگی خورشیدی در ساحل آمریکا در سال ۱۹۱۹ بوده است. آخرین رخداد در قاره آمریکا در سال ۱۹۷۹ رخ داده است. از اورگان تا کارولینای جنوبی، در مجموع ۱۴ ایالت در مسیر کامل بودند، از جمله نبراسکا، ایلینوی، وایومینگ، آیداهو، تنسی و کنتاکی.

اخبار اجاره اتومبیل با چند کمپانی اجاره اتومبیل صحبت کرد تا ببینید که چگونه با هجوم مسافران رفت و آمد کرد.به گفته بندر پورتلند، در اورگان، انتظار می رفت که بیش از ۱۷،۰۰۰ خودرو در مدت سه روز برای خورشید گرفتگی از فرودگاه بین المللی پورتلند اجاره شود. مسافران به پورتلند پرواز کردند و ماشین ها را برای مسافرت به سالم و دیگر مناطق در مرکز اورگان، از جمله اجاره ماشین در گیلان مدرس، سفر کردند.شمارنده های اجاره ماشین مدیریت محل اجاره اتومبیل در پورتلند را مدیریت می کند. برای شرکت او، شنبه و یکشنبه در میان شلوغ ترین روزها برای مسافران برداشتن وسایل نقلیه بود.او گفت: “برنامه ریزی شامل همه آماده سازی قبل از رویداد است و در حال حاضر گرفتن اتومبیل ها قطعه دیگر آن است.” “ما انتظار داریم تا بیشتر وسایل نقلیه در روز سه شنبه ۲۲ و چهارشنبه ۲۳ بهمن بازگردانده شود.”

اجاره خودرو

طبق گفته اجاره ماشین در مشهد-Irons، فرودگاه در طرح هایی برای مقابله با افزایش درآمد اجاره ای فعال بوده است. طبقه بالا پارکینگ – که یک پارکینگ عمومی است – پاک شد و برای بازپرداخت اجاره ماشین سرازیر شد. او گفت: “این کمک خواهد کرد که مسیرهای ورودی را روشن کنید زمانی که مناطق برگشت اجاره به طور منظم پر می شوند.”
تماشاگران منتظر گرفتگی در فرودگاه بین المللی پورتلند هستند. حسن نیت ارائه میدهد ازشمارنده های اجاره ماشین.با توجه به نگرانی ها در مورد اجاره ماشین در شیراز، هفته قبل از گرفتگی نیز مشتریان خواستار دلار برای تایید رزرو خود را مشغول بودند.





:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: